در نخستین دیدار مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال، دو تیم پاس ناجا قم و رعد پدافند آمل به دیدار هم رفتند که در پایان نماینده آمل موفق شد با پیروزی از زمین خارج شود. 
کد خبر: ۹۹۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ 19 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، در نخستین دیدار مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال، دو تیم پاس ناجا قم و رعد پدافند آمل به دیدار هم رفتند که در پایان نماینده آمل موفق شد با پیروزی از زمین خارج شود. 

دو تیم در نیمه نخست این دیدار پابه پای هم پیش رفتند طوری که این نیمه با نتیجه نزدیک 14- 16 به سود پاس به پایان رسید اما در نیمه دوم رعد پدافند نبض بازی را در دست گرفت و در نهایت توانست با نتیجه 29-34 حریفش را شکست دهد. این نتیجه نخستین پیروزی رعد پدافند در لیگ برتر را رقم زد. 

دو تیم ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در یک بازی حساس و دیدنی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده کازرون موفق شد پیروزی را از آن خود کند.

دو تیم در نیمه نخست این دیدار بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند هر چند که نماینده کازرون عملکرد بهتری داشت به گونه ای که تنها با اختلاف 3 گل و با نتیجه 10- 13 نیمه نخست این دیدار را به سود خود تمام کرد. 

در نیمه دوم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با انسجام خط دفاع و حمله به خوبی جریان بازی را مدیریت کرد و در نهایت توانست 32 بر 24 حریف سرشناس خود را شکست دهد. 

همچنین دو تیم نفت و گاز گچساران و صنعت مس کرمان با هم رودرو شدند که در پایان نماینده گچساران شگفتی ساز شد و توانست حریف سرشناس و نایب قهرمان فصل گذشته را شکست دهد.

دو تیم در نیمه نخست این دیدار هر چند که بازی پابه پایی به نمایش گذاشتند به گونه ای که نیمه نخست با برتری یک امتیازی نفت و گاز و نتیجه 9 -10 به اتمام رسید، اما در ادامه گچساران بر بازی مسلط شد و در نهایت هم توانست این اختلاف یک امتیازی را حفظ کند و با نتیجه 22- 23 برنده این بازی شود.

مسابقات مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال فردا، 29 شهریور، با انجام دو بازی بین تیم های سپاهان نوین و فولاد سپاهان اصفهان و همچنین زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان پیگیری می شود. مرحله دوم از دور رفت لیگ برتر باشگاه های کشور تا 31 شهریور در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال برگزار می شود. 

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار