سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیاردی چین در گلستان و مازندران برای توسعه برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: کشور چین به صورت فایناس حدود 5 هزار میلیارد تومان در دو استان گلستان و مازندران سرمایه‌گذاری در بخش برق می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 06 February 2022

به گزارش تابناک مازندران از فارس، افضلی گفت: در قالب فاینانس کشور چین در حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند که در این سرمایه‌گذاری ۳۸ پروژه در دو استان مازندران و گلستان انجام می‌شود که از این مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در گلستان خواهد بود.

وی بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌های مختلف در شهرهای مختلف استان گلستان و ایجاد خطوط انتقال شبکه برق از جمله پروژه‌های موردنظر است که با اجرای آن تمام مشکلات پست‌های فوق توزیع و انتقال برق در سال‌های آتی در گلستان رفع می‌شود.

* ۱۰۲ پروژه برق با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان در گلستان
مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۲ پروژه برق استان با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اکبر نصیری اظهار کرد: از مجموع ۱۶۴ میلیارد تومان اعتبارات استان در دهه فجر مبلغ ۶۱ میلیارد تومان در خصوص بهره‌برداری پروژه‌ها و ۱۰۳ میلیارد تومان در حوزه شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها بوده که ۵۳ هزار خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار