دستگیری سارق اماکن خصوصی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر با کشف ۳۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 14 April 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ آرش بخشایی‌مطلق ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال سرقتی به مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار و ارتقا اعتماد عمومی به پلیس را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه عنوان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان سروستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سروستان افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ بخشایی‌مطلق از اعتراف متهم به ۳۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب؛ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار