ارائه نان باکیفیت با نوسازی مجموعه کارخانجات سنتی

استاندار یزد: برای ارائه نان باکیفیت به مردم باید مجموعه کارخانجات سنتی فعال در این حوزه نوسازی شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 05 June 2022

مهران فاطمی در جلسه فوق العاده گندم، آرد و نان گفت: آرد باید سالم و نان باید باکیفیت و در شان مردم باشد که یکی از لازمه‌های تحقق این مهم، نوسازی مجموعه کارخانجات سنتی فعال در حوزه آرد و توسعه و حمایت از کارخانه‌های مدرن و صنعتی است.


وی با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه اتحادیه نانوایان و همچنین نانوایی‌های فعال در سطح استان افزود: جامعه نانوایان، جامعه‌ای زحمتکش و خدوم بوده و تعهد و همت آن‌ها شایسته تقدیر است.


استاندار، نظارت بر اجرای درست امور را یکی از وظایف دولت خواند و بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایی‌ها بر عملکرد نانوایان برای تشخیص تخلفات و انحرافات احتمالی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تأکید کرد.


وی ادامه داد: در این راستا باید جلسه توجیهی فوق العاده‌ای با حضور بازرسان برگزار و نحوه تشخیص تخلف و انحراف‌های احتمالی در روند توزیع آرد برای آنان تشریح و تبیین شود.


فاطمی با تاکید بر بررسی ویژه گزارش‌های مردمی واصله در این حوزه اظهار داشت: مردم از ناظران ما در سطح استان هستند، بنابراین معرفی گسترده‌تر سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۳۱۲۷ سازمان جهاد کشاورزی برای گزارش تخلفات این حوزه توسط مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار