دستگیری سارق اماکن مذهبی در میبد

فرمانده انتظامی میبد از دستگیری سارق اماکن مذهبی با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 09 June 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ محمدحسین نبی پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مساجد میبد، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ مدرس قرار گرفت.دستگیری سارق اماکن مذهبی در میبد


وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه و طی هماهنگی با مرجع قضائی، سارق را که در یک از محلات شهرستان سکونت داشت، شناسایی و در هنگام فروش اموال سرقتی دستگیر کردند.


نبی پور با اشاره به اعتراف سارق به چهار فقره سرقت از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در میبد و اردکان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


دستگیری ۲۰ سارق با ۱۴ فقره سرقت در یزد


رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه کارآگاهان با استفاده از اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند طی چند عملیات جداگانه، محل‌های اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، ادامه داد: با اعزام کارآگاهان به این محل‌ها ۲۰ نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.


سرهنگ محمدرضا حناساب با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت مغازه در سطح استان یزد اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار