مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

کمیته فرهنگی آموزشی خانواده و بانوان ستاد اربعین تشکیل شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در بین زواری که قصد عبور از استان کرمانشاه را دارند، تعداد بانوان کم نخواهد بود لازم است با تمامی امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم بهترین خدمات را به بانوان زائر ارایه دهیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه کمیته فرهنگی آموزشی خانواده و بانوان ستاد اربعین حسینی باهدف بین بخشی و مدیریت کلان متمرکز و توسعه مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های مردم محور به ریاست زهره رستمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه و اعضاء کمیته از دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

زهره رستمی بابیان اینکه استان کرمانشاه از دیرباز به عنوان مسیر عتبات بوده و میزبان زائرین می‌باشد، گفت: با توجه به اینکه در بین زواری که قصد عبور از استان کرمانشاه را دارند، تعداد بانوان کم نخواهد بود برخورد لازم می‌دانیم با تمامی امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم بهترین خدمات را به بانوان زائر ارایه دهیم.

وی افزود برپایی موکب‌های خاص بانوان با شرایط بهداشتی ویژه، حضور مبلغه و سخنران، برپایی نماز جماعت در موکب‌ها از برنامه‌هایی است که به صورت خاص آن را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده اظهارداشت: به منظور ساماندهی و ارتقاء سطح کیفی و استفاده از ظرفیت‌های بانوان در برنامه ریزی و ساماندهی و اطلاع، آموزش و راهبری فرهنگی و تبلیغی زوار اربعین تلاش میکنیم تا موکب‌های بیشتری ویژه بانوان را به کمک ستاد عتبات عالیات به ثبت برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار