6 مهر آخرین مهلت برای شرکت در جایزه کتاب سال

خوش‌ اقبال گفت: مهلت شرکت در سومین جایزه کتاب سال فارس به دلیل استقبال فراوان نویسندگان، مترجمان و مولفان فارس تا ۶ مهر تمدید شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: غلامرضا خوش‌ اقبال، امروز دوشنبه (4 مهر) با اشاره به آخرین مهلت شرکت در سومین جایزه کتاب سال فارس در جمع خبرنگاران گفت: 6 مهر آخرین مهلت برای علاقمندان به شرکت در این رویداد فرهنگی تعیین شده است.

معاون فرهنگی رسانه‌ ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: نویسندگان، مترجمان و مولفان استان از این رویداد استقبال گسترده ای داشته اند و حضور حداکثری این فرهیختگان به غنای این جایزه ادبی کمک فراوانی خواهد کرد و برای همین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جایزه کتاب سال استان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۶ مهر تمدید شده است.

وی اضافه کرد: جایزه کتاب سال استان فارس از شاخص ‌ترین رویدادهای فرهنگی استان فارس است که به ارزیابی و داوری کتاب ‌های چاپ ‌شده می پردازد و برترین آثار چاپ ‌شده در حوزه‌های مختلف انتخاب می شوند.

خوش اقبال تاکید کرد: نویسندگان، مترجمان و مولفان فارس که کتاب‌ های خود را توسط ناشران استان‌ های دیگر چاپ می ‌کنند هم از امکان آثار خود به این جشنواره برخوردار هستند.

وی ادامه داد: کتاب های‌ ارسالی باید برای نخستین بار طی سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشد و ملاک انتخاب، سال چاپ در شناسنامه کتاب خواهد بود اما کتاب‌ های کمک ‌درسی و عکس ‌برداری ‌شده امکان شرکت در این جشنواره را ندارند.

خوش اقبال اعلام کرد: آثاری منتخب این جشنواره در سلسله جلسات نقد و بررسی، معرفی و مورد ارزیابی بیشتر قرار خواهند گرفت و تا پایان شهریور، بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره جایزه کتاب سال فارس رسید و انتخاب کتاب در این جشنواره موجب معرفی بیشتر کتاب ‌های برتر استان خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار