نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:دشمن جنگ ادراکی و شناختی علیه ملت ایران در پیش گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر جهاد تبیین برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی گفت: دشمن جنگ ادراکی و شناختی علیه ملت ایران در پیش گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 26 November 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد شنبه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در ناحیه مقاومت آبادان اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی از همه راه ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده تا جوانان انقلابی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: دشمن چون از میدان تحریم چیزی بدست نیاورد برای تاثیرگذاری بر جوانان به عنوان نیروی‌های محرکه انقلاب و کشور راه تحریف در جنگ ادراکی را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد از جوانان به عنوان موتور پیشران در پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی نام برد و گفت: دشمن در ۲۰ سال گذشته در سه سطح نابودی، منزوی کردن انقلاب در جوامع بین‌المللی و جلوگیری از رشد و پیشرفت برای ضربه زدن به ایران اسلامی وارد عمل شد.

وی افزود: دشمن وقتی دید امکان نابودی انقلاب را ندارد و نمی‌تواند آن را منزوی کند درصدد بر آمد تا جلوی رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت:تمام آنهایی که آرزوی مرگ و نابودی انقلاب اسلامی را داشتند امروز یا مرده اند یا به لانه‌های خود فرار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:دشمن جنگ ادراکی و شناختی علیه ملت ایران در پیش گرفته است

امام جمعه اهواز ادامه داد: در سایه انقلاب اسلامی در جبهه پیشرفت علمی در رتبه ۱۶ جهان قرار دایرم و دشمن و در راس آنها آمریکا در این خصوص احساس خطر کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی های انقلابی و بسیجی هرگز مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر از فضای مجازی علیه جوانان وارد عمل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز گفت:بسیج در راستای حفظ نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن با بصیرت ، اخلاص و آگاهی ایستاده است.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود:در ۷۰ روز گذشته نیروهای بسیجی و انتظامی با جانفشانی امنیت منطقه و شهرستان آبادان را تامین کردند.

وی افزود:بسیج در محرومیت زدایی پیش قدم است.

در پایان این مراسم بیانات مقام معظم رهبری به صورت زنده پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار