وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول

کد خبر: ۱۱۳۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 07 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی ، بارش باران در استان‌های شمالی  از سر گرفته می‌شود.

با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان،‌ مازندران،‌گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش باران روی می‌دهد، بارندگی‌ها در گلستان شدید خواهد بود. 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول  

 

چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد و وزش باد در نوار شرقی افزایش یافته و علاوه بر آن در نیمه شرقی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده روی می‌دهد. 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول  

 

در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و باران انتظار می‌رود.بارش باران در برخی از استان‌ها در نیمه شمالی کشور/ جو آرام تهران را آلوده می‌کند

کارشناس هواشناسی:

در شرق استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، بخش‌های شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان و تهران طی امروز و فردا بارش خواهیم داشت.

شدت بارندگی در نیمه شرقی استان مازندران، گلستان و شمال و شمال‌غرب خراسان شمالی بسیار زیاد است ممکن است موجب سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شود.

طی یک هفته آتی در استان‌های جنوبی کشور بارندگی نخواهیم داشت اما این آرامش جو‌ در شهرهایی مثل تهران، کرج، اراک، تبریز و اصفهان منجر به آلودگی هوا خواهد شد.


امواج ۲ متری در راه خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه مواج و متلاطم می‌شود.

هشدار احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال ترددها در مازندران

مدیریت بحران مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روانآب، ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده ای و احتمال خسارت به سازه‌های موقتی از بعدازظهر امروز سه شنبه تا صبح فردا در استان هشدار داد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار