بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی برای روز پنج‌شنبه به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبارهای پراکنده دارند در سایر مناطق کشور، بارش‌های قابل ملاحظه در پیش است.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ 30 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سازمان هواشناسی مازندران وضعیت جوی و متوسط دمای استان تا هفته آینده را به این شرح اعلام کرد: 

بر اساس این گزارش ، طبق پیش بینی اداره هواشناسی تا روز پنجشنبه رگبار های پراکنده در مازندران وجود دارد و روز پنجشنبه همزمان با چند استان کشور رگبار های شدید و احتمال بارش باران در ارتفاعات استان وجود دارد.

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول و نقشه هواشناسی  

 

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی: در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول و نقشه هواشناسی  



برای روز پنج‌شنبه به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبارهای پراکنده دارند در سایر مناطق کشور، بارش‌های قابل ملاحظه در پیش است.

تهران از روز پنجشنبه تا شنبه علاوه بر افزایش ابر در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است؛ همچنین طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول و نقشه هواشناسی  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار