کد خبر: ۱۱۶۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 28 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همگان وظیفه داریم فضا را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و انتخاب فردی انقلابی و جهادی همچون شهید رئیسی آماده کنیم گفت: مسئله جمعیت هم که قصه پرغصه‌ای است، در این رابطه مشوق‌ها وادارنده باشد نه شکلاتی

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست قرارگاه فرهنگی منطقه یک استان مازندران که با حضور مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امامان جمعه میاندورود، چهاردانگه و رودپی شمالی (فرح آباد) برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه، این حادثه ناگوار را بر اساس حکمت الهی دانست و اظهار کرد: صبر بر رضا و قضای خدا خودش بزرگ‌ترین جهاد و عبادت است.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم که در قرارگاه‌های ائمه جماعات شهرستان‌‌ها هم شرکت کنیم، امروز هم دو موضوع را در دستور کار این جلسه داریم یکی مسئله جمعیت و دیگری انتخابات که اهمیت و فوریت بیشتری دارند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به ۲۰ روز زمان باقیمانده تا انتخابات، خاطرنشان کرد: همگان وظیفه داریم فضا را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده کنیم و همچنین گزینه‌ای مانند شهید رئیسی را که هم در خط انقلاب باشد و هم روحیه جهادی داشته باشد انتخاب نمائیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئله جمعیت هم که قصه پرغصه‌ای است، در این رابطه مشوق‌های وادارنده بسیار مهم است همانطور که در جرائم بازدارنده‌ بودنش مهم است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه دادند: مشوق‌هایی که در بالا تصویب می‌شود عملا دستگاه‌های اجرایی کمتر به آن عمل می کنند، مثلا در وام ازدواج خیلی مردم اذیت می‌شوند، مرخصی زایمان، سرانه، تسهیلات بانکی و موارد دیگر، مشوق‌ها شکلاتی نباشد.

امام جمعه ساری عنوان کرد: از این طرف هم باید برای اینکه این مسئله تبدیل به گفتمان رایجی شود تبلیغات و فرهنگ سازی کنیم و هم از آنطرف بحث اشتغال باید حل شود.

این مسئول همچنین بیان کرد: باز هم مسئولان باید بنشینند راهکارهای دیگری که برای مسئله جمعیت می‌شود در پیش گرفت را برای استان‌ها اولویت‌بندی کنند، ببینند چه استان‌هایی در چاله جمعیتی افتادند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار