دبیر بخش نمایش خیابانی و کمدی استندآپ نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران از فراخوان این بخش از جشنواره طنز «چلچلی» مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰ 17 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت، به این شرح است: 

 

دکتر عباس پوریانی که در اولین نشست فصلی دادستان های شهرستان و روسای دادگاه های عمومی بخش استان مازندران سخن می گفت، با اشاره به نقش مهم و موثر دادستان ها در حل مشکلات حوزه های قضایی، تصریح کرد: طبق قانون، اختیارات متعددی به دادستان های شهرستان و روسای حوزه های قضایی بخش محول شده و در قبال آن وظایف و تکالیف بسیار مهمی نیز بر عهده آنها گذاشته شده است.

 

همایش منطقه‌ای شمال کشور با محوریت نحوه اجرای قانون جدید شور‌اهای حل اختلاف برگزار شد. 


رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: از ۲۶ مرحله فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۵ مرحله به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

اداره کل دامپزشکی از حضور ۵۲ گروه ثابت و ۶۷ گروه سیار شامل دامپزشکان و کارشناسان برای راهنمایی تهیه دام‌های سالم در مازندران خبر داد.

عرفه، فرصت خداشناسی، بهانه زلال اجابت و روز نیایش و استغاثه به درگاه الهی است.

معاون امور دریایی بندر امیرآباد از برگزاری دوره آموزشی سه روزه بازرسی ماشین آلات و موتورخانه کشتی در این بندرخبر داد.

تولید سلامت محور و صادرات، رگهای حیات کشور درپیکره تجارت بین الملل و موجب رشد اقتصادی است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از توزیع ۳ هزار و ۹۷۰ تن انواع کود کشاورزی پتاسه در مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

پویش نذر قربانی با توزیع گوشت گرم بین نیازمندان جویباری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برگزاری جشن باشکوه غدیر در دیار علویان شد و گفت: فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی بر ستون ولایت پایه‌ریزی شده است.

ساکت الهامی، فصل بعد هم سرمربی تیم فوتبال نساجی خواهد بود.

نماز عید سعید قربان، فردا در مناطق مختلف استان مازندران اقامه می‌شود.

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در نیمه دوم سال جاری، افزود: ۱۰ هزار نفر با این آزمون جذب قوه قضاییه خواهند شد.

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه هفته آینده در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

استاندار مازندران،گفت: رئیس‌جمهور شهید نیز بر حل معضل پسماند استان‌های شمالی به خصوص مازندران تاکید جدی داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی از افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ آببندان در این شهرستان بمناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه گفت: تشکیل دادگاه‌های صلح باید تا هفتم آذرماه ۱۴۰۳ در تمام کشور اجرایی شده و همه حوزه‌های قضایی سراسر کشور زیر پوشش این قانون قرار گیرند.

استاندار مازندران گفت: مازندران قطب تولید گل در کشور است و صادرات این محصول باهدف ایجاد اشتغال پایدار به کشور‌های مختلف افزایش خواهد یافت.

مدیر مرکز نیکوکاری رضوی بخش لاله آباد از توزیع بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند این بخش از شهرستان بابل خبر داد.

کامران قاسم پور در رقابت‌های کشتی آزاد ایتالیا با شکست تمامی رقبا، نشان طلا را بدست آورد.

از امروز تا پایان هفته با کاهش ابرناکی‌ها، روند افزایشی دما را در استان مازندران خواهیم داشت.

جاده چالوس به دلیل سیلاب اخیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

پروژه‌ گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان‌های سوادکوه و بهشهر با ارزشی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

نفرات برتر دومین دوره مسابقات سنگ نوردی کشوری ماده «بولدرینگ» آقایان و بانوان در محمودآباد مشخص شدند.

پیکر بی جان پسر بچه ۱۰ ساله با تلاش هلال احمر و نیرو‌های امداد و نجات پیدا شد.

رئيس پليس راه استان مازندران از انسداد محور فيروزکوه از تاريخ 20 خرداد لغايت 4 تير ماه به صورت مقطعي به مدت 15 روز به علت اجراي عمليات تعميرات اساسي بهسازي تونل چپ دره 2، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "يداله جهان تاب" در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظور اجراي عمليات به علت اجراي عمليات تعميرات اساسي بهسازي تونل چپ دره 2 در محور فيروزکوه، محدوديت هاي ترافيکي در اين محور به اجرا در خواهد آمد. 

 

مناطق گردشگری فیروزکوه تعطیل شد
مدیر بحران فیروزکوه:
با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، اعلام هشدار نارنجی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان، برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار، از ورود گردشگران و مسافران به تمام مناطق تفریحی فیروزکوه جلوگیری می‌شود.

برخی از مناطق گردشگری  برای استفاده گردشگران مناسب سازی نشده که با توجه به هشدار وقوع سیلاب در روزهای هفته جاری، ستاد مدیریت بحران شهرستان تصمیم گرفت ؛ از ۲۶ خرداد تا اطلاع بعدی این مناطق را تعطیل اعلام کند تا علاوه بر پیشگیری از حوادث ناگوار، مناسب سازی این مناطق را انجام دهد.



 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار