«رویداد ملی بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت» با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیات امنا و سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵ 23 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، «رویداد ملی بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت» با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیات امنا و سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس برگزار شد.

 

برگزاری «رویداد ملی بازگشت به تحصیل» در مشهد مقدس  

رئیس کمیته امداد در این رویداد ملی اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد در بازگشت دانش‌آموزان نیازمند به تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل این دانش‌آموزان را ستودنی دانست و گفت: نتیجه چند سال زحمت کشیدن، امروز شیرینی کار را می‌بینیم.

در این رویداد از سوی وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیته امداد با اهدا لوح تقدیر از میثم معافی مدیرکل و اسماعیل آرامجان معاون فرهنگی کمیته امداد امام(ره) استان مازندران بعنوان یکی از استان‌های برتر در بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت تجلیل به عمل آمد.

در قسمتی از لوح تقدیر آمده است: «از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه و خیرخواهانه شما به جهت مشارکت و همراهی در طرح ملی توانمندسازی دانش‌آموزان تحت حمایت جهت بازگشت به تحصیل این عزیزان و توسعه محبت و رحمت در جامعه تقدیر و تجلیل نماییم».

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار