کد خبر: ۱۱۷۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ 24 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

بر اساس این گزارش ، کارکنان دادگستری مازندران در گلزار شهدای ساری همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه حضور یافتند.

همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، گلزار شهدای شهرستان ساری با حضور رئیس کل و کارکنان دادگستری استان مازندران غبارروبی و عطرافشانی شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در این مراسم که قرائت زیارت عاشورا همراه بود، اظهار کرد: هدف از حضور در این مکان، تجدید میثاق با اهداف بلند شهدای گرانقدر است و ان شاء الله، نگاه، رفتار و گفتار ما در راستای اهداف شهدای گرانقدر باشد.
رئیس کل دادگستری مازندران افزود: شهدای عزیز از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از دستاوردهای ارزشمند نظام، حراست و پاسداری کنیم.
پوریانی در ادامه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، با آیت الله محمدی لائینی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار که با حضور اعضای شورای قضایی مازندران، معاونین دادگستری استان و مقامات قضایی برگزار شد، اظهار کرد: باید اهداف بلند شهدا را قدر بدانیم و از این اهداف صیانت کنیم.
پوریانی با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده ها به محاکم استان، افزود: کار در دادگستری و ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با توجه به سختی کار، اهتمام و جدیت ویژه می طلبد.
رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه گفت: یکی از اهداف مد نظر در دادگستری مازندران، دیدار چهره به چهره و استماع سخنان مردم است و در این راستا با حضور میدانی در همه حوزه های قضایی استان، ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی، درخواست های مراجعان با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.
پوریانی همچنین با تشریح اقدامات دادگستری استان مازندران در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مواردی مانند مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز، صیانت از اراضی ملی و مقابله با قاچاق چوب را از جمله برخی مسائل مورد توجه ویژه دستگاه قضایی استان برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی، فعالیت در دستگاه قضایی را دشوار دانست و افزود: زحمات کارکنان دادگستری استان در خدمت به مردم مازندران قابل تقدیر است.
آیت الله محمدی لائینی یکی از بهترین مصادیق توسعه را تلاش برای توسعه عدالت عنوان و تاکید کرد: نقش دستگاه قضایی در حل و فصل مرافعات و منازعات و توسعه عدالت بسیار مهم و موثر است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار