
به گزارش خبرنگار تابناک از استان مازندران، «مهدی معصومبيگی» رئيس بازرسی کل فرماندهی انتظامی کشور در حاشيه مراسم افتتاحيه جلسه نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی مازندران، با بيان اينکه بالغ بر يک ميليون و 500 هزار تماس با دفاتر نظارت همگانی ما در سطح انتظامی استانها در سالجاری برقرار شد، گفت: تقريباً 70 درصد اين تماس عملياتی شد و مابقی تماسها تکراری و يا موضوعاتی از اين قبيل بوده است.
وی يکی از پنجرههای بسيار مهم ارتباط مردم با فراجا را نظارت همگانی انتظامی کشور هست، افزود: مرکز نظارت همگانی فراجا به صورت 24 ساعت در خدمت مردم عزيز قرار دارد و مردم نقطه نظراتشان را از طريق اين سامانه منتقل میکنند.
رئيس بازرسی کل فرماندهی انتظامی کشور با بيان اينکه، 34 درصد تماسهای مردم در سطح کشور با پلیس در سامانه 197، تقدير از عملکرد انتظامی انجام بود، اظهار کرد: مردم، نظرات پيشنهادی بسيار خوبی رو داشتند يا اگر احياناً در جای ماموريت بايد تقويت شود، مورد بررسی قرار میگيرد.
معصومبيگی با اشاره به آغاز نظارت ستادی و فرايند آن در انتظامی مازندران، یادآور شد: نظارت ستادی يکی از برنامههای مهم و اساسی فراجا است که در رده ها در استانها حضور پيدا میکنند و نحوه اقدام وعمل و چگونگی اجرای ماموريت را در انتظامی استان مازندران مورد بررسی و ارزيابی قرار میدهند.
وی افزود: بررسیهای اوليه حاکی از اين است که مازندران، استان پويایی بوده و موفق عمل کرد و مجموعه دادههایی که تا امروز جمعآوری شده اين رو تاييد میکند که سطح رضايتمندی مردم مازندران از انتظامی استان سطح رضايتمندی قابل قبولی است.
رئيس بازرسی کل فراجا با بيان اينکه امنيت بسيار خوبی در استان حاکم است، گفت: برقراری امنيت و احساس امنيت در جامعه ناشی حضور مجاهدانه پليس و تعامل ديگر دستگاههای مسئول و مربوط است.
/انتهای پیام