پیش بینی هوای استان تا شب یکشنبه

وزش باد و مه گرفتگی پدیده غالب هوای استان

در ساعات منتهی به غروب و شب هنگام در بیشتر مناطق استان هوا مه آلود خواهد بود. با توجه به مه گرفتگی و کاهش دید به راننندگانی که امشب در جاده های استان اردبیل رانندگی خواهند کرد توصیه می شود چراغ های خودروی خود را کنترل کنند.
کد خبر: ۱۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 04 April 2015

به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که به تدریج از ظهر امروز شاهد افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش تابناک اردبیل، بر این اساس وزش بادهای تند در مناطق مختلف استان و به ویژه مناطق مرکزی تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و در برخی ساعات سرعت وزش باد به 72 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

از اواخر امروز همزمان با کاهش شدت وزش باد در استان ، از دمای هوا نیز به تدریج کاسته می شود و در ساعات منتهی به غروب و شب هنگام در بیشتر مناطق استان هوا مه آلود خواهد بود. در نتیجه با توجه به مه گرفتگی و کاهش دید به راننندگانی که امشب در جاده های استان اردبیل رانندگی خواهند کرد توصیه می شود حتما ضمن داشتن دقت لازم چراغ های خودروی خود را کنترل کنند

همچنین طی بعد از ظهر امروز در مناطقی از مرکز و جنوب استان رگبار پراکنده باران بهاری پیش بینی می شود. و این پدیده تا صبح روز یکشنبه به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار