احداث پایگاه های همراه خیرین برای کمک به نیازمندان

کد خبر: ۱۹۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اعلام اینکه جشن نیکوکاری از 12 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در البرز نیز برگزارمی شود، گفت: 240 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی دراین زمینه آماده شد.

علی سالارکیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار ' بهارهمدلی و شکوه مهربانی ' با حضور پر نشاط نیکوکاران به مدت 3 روز در استان البرز برگزار می شود.

وی افزود: چهارشنبه 12 اسفند ماه مصادف با اولین روز از جشن نیکوکاری، درکلیه مدارس استان البرز، با نواختن زنگ نیکوکاری آغاز می شود.

سالارکیا گفت: روز پنج شنبه 13 اسفند ماه نیز جشن نیکوکاری مختص استقرار پایگاههای کمیته امداد در سطح استان البرز است و مردم نیکوکارکمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل این پایگاهها می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بیان کرد: پایگاههای جشن نیکوکاری در روز 14 اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه استان البرز استقرار یافته و به جمع آوری کمک های نمازگزاران اقدام می کنند.

سالارکیا ، رسیدگی به امور معیشتی محرومین آبرومند، ترویج و تقویت روحیه نوع دوستی و انفاق در جامعه اسلامی، آشنایی مردم و خیرین با فعالیتهای امداد و ترویج روحیه دستگیری از نیازمندان در جامعه دانش آموزی و آینده سازان میهن اسلامی را از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار