منتخب مردم لرستان در خبرگان رهبری :

معارف ناب اسلام به قدری جذابندکه قلب جوان آماده پذیرش آن است.

آیت الله هاشم نیازی خرم آبادی منتخب مردم لرستان درمجلس خبرگان رهبری در طی سخنانی درآئین اختتامیه طرح آرامش بهاری درقم گفت: معارف ناب اسلام به قدری جذاب است که اگر روحانیون بتوانند به خوبی آن را به قلب جوان منعکس کنند، قلب جوان آماده پذیرش آن است.
کد خبر: ۲۰۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 09 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،آیت الله هاشم نیازی خرم آبادی منتخب مردم لرستان درمجلس خبرگان رهبری در طی سخنانی درآئین اختتامیه طرح آرامش بهاری درقم گفت: معارف ناب اسلام به قدری جذاب است که اگر روحانیون بتوانند به خوبی آن را به قلب جوان منعکس کنند، قلب جوان آماده پذیرش آن است.

در این آئین که حجت الاسلام شعبانی مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، حجت الاسلام خاکباز مدیر کل اوقاف لرستان و مبلغین اعزامی در طرح نوروزی آرامش بهاری لرستان حضور داشتند، وی، تبلیغ را باعث گسترش دین اسلام دانست وافزود: این خدمت شما که مبلغین را دور هم جمع نموده اید شایسته قدردانی است

نماینده مردم لرستان درخبرگان رهبری تصریح کرد: علماء بزرگ همواره به تبلیغ معارف اسلام تاکید کرده اند و ما هم موظف به انجام تکلیف هستیم.

آیت الله هاشم نیازی خرم آبادی در پایان سخنان خودانتقال معانی کلام و معارف دین را به مردم از ویژگی های مبلغین خواند وخاطر نشان کرد: برای اولین بار است که چنین اجتماعی برگزار می شود که خود نشان دهنده الفت و محبتی است که در میان طلبه ها برقرار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار