امیدوارم استقلال با منصوریان موفق شود

کد خبر: ۲۴۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال تهران در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تغییر و تحولات کادر فنی استقلال و آمدن علیرضا منصوریان به این تیم و قبول مدیریت کادر فنی آبی‌پوشان تهرانی، دوران جدیدی برای این باشگاه بزرگ و مردمی آغاز شده است.

وی افزود: باید تمام اتفاقات فصل گذشته و پیروزی‌ها و ناکامی‌ها را فراموش کرد و از امروز برای ساختن تیمی مقتدر و در حد نام و شأن استقلال تلاش کنیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بیانیه پرویز مظلومی و همچنین مصاحبه روز گذشته علیرضا منصوریان گفت: امروز استقلال بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد و معتقدم تمام کسانی که خود را استقلالی می‌دانند و به این تیم عشق می‌ورزند، باید برای ایجاد این وضعیت تلاش کنند.

فلاحت‌زاده با بیان اینکه برای منصوریان و تیم فوتبال استقلال تهران در دوره جدید همکاری خود آرزوی موفقیت می‌کنم، بیان داشت: پیروزی و کسب موفقیت توسط یک تیم ورزشی نیازمند پیش‌زمینه‌ها و زیرساخت‌هایی است که بدون همکاری و تعامل همه‌جانبه محقق نمی‌شود.

وی افزود: تیمی می‌تواند در مسابقات به موفقیت دست پیدا کند که در همه حوزه‌ها از جمله مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران و حامیان در مسیر صحیحی حرکت کرده و هر کدام از این حوزه‌ها اگر به وظائف خود به درستی عمل نکنند، نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: همه تیم‌های فوتبال کشورمان در فصل نقل و انتقالات قرار داشته و باید از چند روز دیگر تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کنند و به طور قطع اگر فضایی آرام و با نشاط بر تیم‌ها حاکم نباشد، نمی‌توانند به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند.

فلاحت‌زاده با اشاره به خریدهای جدید استقلال گفت: این تیم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و امیدوارم با تلاش همه مجموعه باشگاه استقلال و حمایت هواداران فصل خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در این میان پیشکسوتان استقلال نقش مهمی دارند و امیدوارم آنها نیز همچون گذشته از تیم محبوب خود حمایت کرده تا شاهد موفقیت استقلال باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار