باند خانوادگی مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و متلاشی شدن باند خانوادگی سوداگران مرگ با 2500 گرم موادمخدر هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 03 July 2016
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و متلاشی شدن باند خانوادگی سوداگران مرگ با 2500 گرم موادمخدر هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار شعبان ترک‌نیا اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با توزیع‌کنندگان موادمخدری که در قالب باند و در پوشش‌های خاص با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کنند، با تلاش اطلاعاتی منسجم، هدفمند و مشترک مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان و استان یک باند تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شدند.

وی افزود: در همین راستا با حضور مأموران در مناطق از پیش تعیین‌شده، یک دستگاه خودروی سواری موردنظر قبل از ورود به شهر ملایر متوقف و 4 نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

ترک‌نیا ادامه داد: با بازرسی از این خودرو مقدار 2 کیلو و 500 گرم موادمخدر هروئین کشف شد و با هماهنگی مقام قضایی و بازرسی از منزل قاچاقچیان موصوف نیز مقدار 15 گرم ماده‌مخدر شیشه کشف شد که ضمن تشکیل پرونده قضائی هر 4 نفر توزیع‌کننده موادمخدر تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سوداگر مرگ با 228 گرم هروئین و شیشه

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سوداگر مرگ با 228 گرم ماده‌مخدر مرگ‌آور هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران و توزیع‌کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با مقام قضائی، از مخفیگاه یکی از توزیع‌کنندگان موادمخدر صنعتی طی عملیاتی غافلگیرانه بازرسی به عمل آمد.

وی عنوان کرد: با بازرسی صورت گرفته توسط ماموران، 125 گرم ماده‌مخدر شیشه و 103 گرم ماده‌مخدر هروئین کشف و ضبط شد و ضمن تشکیل پرونده قضائی این سوداگر مرگ تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان کابل های هوایی مسروقه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی در ادامه از شناسایی و دستگیری 3 نفر سارق با 714 متر سیم برق و کابل‌های هوایی مسرقه در ملایر خبر داد و تصریح کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سارقان سیم برق و کابل‌های هوایی که طی 2 مرحله به ترتیب مقادیر 114 متر و 600 متر سیم برق را در یکی از بخش‌های شهرستان، ربوده بودند، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران و بکارگیری تدابیر موفق از طریق قرارگاه مبارزه با سرقت، سرانجام 3 نفر سارق مورد نظر و مخفیگاهشان شناسایی شدند.

وی اظهار کرد: سرانجام با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 3 نفر سارق توسط مأموران دستگیر شدند و ضمن اعتراف به 2 فقره سرقت سیم برق شامل 714 متر کابل هوایی، تحویل مراجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار