11 معلم سرا به مجموعه ستاد اسکان مسافران تابستانی مازندران افزوده شد.
کد خبر: ۲۷۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 14 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: افزایش شمار مسافران تابستانی این استان و لزوم ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای گردشگران موجب افزوده شدن 11 معلم سرا به مجموعه ستاد اسکان مسافران شد .
به گفته عسگری نیکزاد اکنون در این 42 معلم سرا ؛ 61 سوئیت در شهرهای کلاردشت ، بهشهر، آمل، بابل، محمودآباد، چالوس، لاریجان، ساری و بابلسر در اختیار مسافران قرار می گیرد. 

او افزود: امسال 420 مدرسه مازندران به اسکان مسافران تابستانی اختصاص یافته است که 12 درصد کل مدارس استان را تشکیل می دهد و  به صورت کلاس های درجه بندی شده با توجه به امکانات ؛ در اختیار مسافران قرار می گیرد.

به گفته معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران علاوه بر این مدارس و معلم سراها ، اردوگاه ها نیز آماده پذیرش مسافران و گردشگران تابستانی مازندران است و توجه به دریافت و میزان تعرفه ها ، نظارت بر اسکان ، چگونگی رزرو ، کنترل ورود و خروج ، بهداشت و امنیت مسافران از مهمترین دغدغه های این اداره کل است.

نیکزاد افزود: ما تابستان امسال تا کنون پذیرای 158 هزار و 775 میهمان فرهنگی و غیر فرهنگی در قالب 42 هزارو 145 خانوار بوده ایم.
برچسب ها: معلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار