معاون استاندار اردبیل خبر داد:

افتتاح فاز جدید بزرگراه اردبیل ـ مشگین‌

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فاز جدیدی از بزرگراه اردبیل ـ مشگین‌شهر با حضور مسئولان کشوری در اواخر اردیبهشت ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 30 April 2015

به گزارش فارس، علی آذرنژاد در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در بازدیدی که از این پروژه‌ها داشتیم، روند اجرای آنها را مطلوب و رو به جلو دیدیم و انتظار می‌رود در مناسبت‌هایی که پیش رو است تعدادی از این پروژه‌ها با حضور یکی از مسئولان ارشد کشوری به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: قرار است 25 اردیبهشت ماه جاری هم پل معلق مشگین‌شهر و هم اتوبان مشگین‌شهر ـ اردبیل در فاز جدید به بهره‌برداری برسد تا از میزان تصادفات و تلفات رانندگی در این مسیر کاسته شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مشارکت بخش خصوصی را در اجرای این پروژه‌ها مناسب ارزیابی کرد و گفت: روندی که در انجام این پروژه‌ها شاهد هستیم حکایت از فعال شدن کارگاه‌های عمرانی و خدماتی در شهر مشگین‌شهر است که بیش از هر زمان دیگر امیدواری‌ها را به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام افزودن‌تر کرده است.

آذرنژاد با بیان اینکه بیش از 300 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در سطح استان در یک سال اخیر فعال شده و تا پایان سال جاری بخشی از این پروژه‌ها با تزریق منابع اعتباری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در این حوزه آنچه مهم و ارزشمند است، فعالیت‌های خوب، مثبت و سازنده‌ای است که با توان مضاعف و برنامه‌ریزی درست مسئولان شهرستانی می‌تواند به نتیجه برسد.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: ما بازدیدهای دوره‌ای خودمان را از پروژه‌های عمرانی در شهرهای مختلف انجام می‌دهیم و اعتقادمان بر این است که در این بازدیدها نقاط ضعف و کاستی‌ها می‌تواند بهتر برطرف شده و زمینه حرکت سازنده نیز در بخش‌های آبادانی شهرها و مناطق روستایی به وجود آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار