عقد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی یزد

کد خبر: ۳۰۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 02 October 2016
به گزارش تابناک یزد،تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و فرماندهی ناحیه انتظامی استان یزد با حضور جمعی از دانشگاهیان در ستاد فرماندهی انتظامی استان به امضا رسید.

 با حضور معصومه طباطبایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و جمعی از دانشگاهیان در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد در آغاز دومین روز از هفته نیروی انتظامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف همکاری‌های متقابل در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و تحقیقاتی بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و پلیس این استان امضا شد.

سردار "ایرج کاکاوند" فرمانده ناحیه انتظامی استان در اين مراسم اظهار کرد: در حوزه انتظامی بحث آموزش کارکنان و ارتقای دانش انتظامی آنها را در دستور کار خود قرار دادیم و یقیناً تعامل مجموعه انتظامی استان با دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بحث پژوهش و تقویت بنیه علمی این عزیزان یک تعامل ارزنده و مثمر خواهد بود.

فرمانده ناحیه انتظامی استان یزد توجه به چهار رکن ارتقاء بعد انسانی، ترویج و تجهیز بدون تجمل و اسراف در بخش سخت افزاری و نرم افزاری و توجه ویژه به بعد آموزش را از ملزومات داشتن یک سازمان حرفه ای و موفق برشمرد.

دکتر "معصومه طباطبایی" سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم با تبریک هفته ناجا به زحمت‌کشان نیروی انتظامی و تبریک موفقیت‌های این نیرو در هفته‌های گذشته در دستگیری سارقان، قاتلان و مخلان نظم و امنیت استان گفت: دانشگاه‌ها با در اختیار داشتن بهترین سرمایه ها که همان سرمایه های انسانی است می توانند راهگشای بسیاری از معضلات جامعه باشند و دانشگاه آزاد اسلامی یزد آمادگی هر گونه همکاری متقابل را با ارگانها و سازمان‌های استان دارد و با عقد تفاهم‌نامه راه‌های همکاری بیشتر و بهتر گشوده خواهد شد.

سرگرد "محمد نعیم یاوری" رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی ناحیه انتظامی استان یزد نیز در سخنانی کوتاه گزارشی از وضعیت حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را در ارسال موضوع های پایان نامه و طرح‌های پیشنهادی با موضوع حل مشکل پلیس استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 50 درصد مشارکت در طرح‌های ارسالی داشته این دفتر داشته اند که سیستم های تشویقی کسر از خدمت و حمایت از پایان نامه ها نیز صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار