دماوند، قطب درمانی شرق تهران

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه دماوند قطب درمانی شرق استان تهران می‌شود، گفت: ارتقای حوزه بهداشتی و درمانی دماوند نیازمند کمک خیران است.
کد خبر: ۳۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 19 November 2016
شاهرخ جهانشاهی در نخستین همایش خیرین سلامت شهرستان دماوند در اردوگاه شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم‌نهادی است که در امر ارتقای سلامت تلاش می‌کند.
وی افزود: هدف مجمع خیرین سلامت این است خیران و کسانی که می‌توانند برای ارتقای امر سلامت و بهداشت مردم گام بردارند را ساماندهی کند؛ یکی از مهم‌ترین مسائل در دولت تدبیر و امید توجه به بهداشت و درمان مردم بوده است.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور گفت: طرح تحول سلامت اثرهای زیادی را در کشور به جای گذاشته است و امیدواریم این موضوع ادامه پیدا کند.
جهانشاهی ادامه داد: شهرستان دماوند با توجه به موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی که از آن عبور می‌کند، همواره با مشکلات و معضلاتی مواجه بوده که ممکن است تصادف ایجاد شود و نیاز به بحث درمانی باشد.
وی تصریح کرد: با اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، اما نباید از تقویت حوزه بهداشت و درمان غفلت کرد؛ در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان دماوند درخواست کردیم که این شهرستان به عنوان قطب درمانی در شرق استان تهران عنوان کرد.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه ارتقای حوزه بهداشتی و درمانی این شهرستان نیازمند کمک خیران است، بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث بهداشت و درمان و کمبود اعتبارات دولت، لازم است که خیران توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار