اصلاح ساختار سازمانی 16 شهرداری استان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: ساختار سازمانی 16 شهرداری از مجموع 25 شهرداری این استان اصلاح شده و با امضای استاندار ایلام به این تعداد شهرداری ابلاغ می شود.
کد خبر: ۴۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 05 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛عباداله باقری اظهار کرد: ساختار سازمانی شهرداری های استان تا پیش از این سنتی و قدیمی بود اما اکنون ساختار آنها بر اساس نیاز روز و وظایف شهرداری ها اصلاح شده است.
 
وی تاکید کرد: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها بر اساس موقعیت و جایگاه شهرهای استان از جمله ظرفیت های گردشگری، مرزی و مذهبی بودن صورت گرفته است.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام اضافه کرد: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها به گونه ای انجام شده است که نیروهای تخصصی در پست های سازمانی مرتبط بکار گرفته شوند تا امکان خدمات رسانی بیشتر به شهروندان فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه ساختار سازمانی جدید شهرداری ها به تایید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور رسیده است، یادآور شد: ساختار سازمانی مابقی شهرداری های استان نیز تا پایان فروردین ماه جاری اصلاح خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری های استان در راستای استقرار مدیریت یکپارچه شهری و تحقق شعار محوری اقتصاد مقاومتی انجام شده است.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: شهرداری هایی که ساختار سازمانی جدید آنها ابلاغ شده است موظفند اقدامات لازم را برای انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی خود روی پست های سازمانی جدید با رعایت شرایط احراز تصدی پست های سازمانی و سایر مقررات مربوط انجام داده و به تایید شورای اداری و استخدامی شهرداری ها برسانند.
 
باقری تاکید کرد: پس از انتصاب کارکنان پیمانی و رسمی در پست های سازمانی مصوب جدید تعداد و عناوین پست های بلاتصدی شهرداری های استان مشخص خواهد شد.
 
وی یادآور شد: شهرداری ها همچنین لازم است اطلاعات و آمار نیروی انسانی قراردادی را جمع بندی و برای اخذ مجوز تبدیل وضعیت به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام، مجوز تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری های کشور برای آن دسته از شهرداری هایی اخذ شده است که بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها ساختار سازمانی خود را اصلاح کرده اند.
 
بر اساس نتایج سرشماری سال گذشته 395 هزار و 263 نفر از معادل 68 درصد جمعیت استان 580 هزار و 158 نفری ایلام در مناطق شهری زندگی می کنند.
 
استان600 هزار نفری ایلام ایلام 10 شهرستان و 25 شهر دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار