بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت در مازندران منتشر شد

بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت به همت ستاد هماهنگی ونظارت برکانون های مساجد مازندران، کانون های شهدای مسجد جامع ولیعصر(عج) عربخیل و ثامن الحجج(ع) میرود منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 15 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بروشور آشنایی با فرقه ضاله بهائیت به همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، کانون های شهدای مسجد جامع ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) عربخیل و ثامن الحجج(علیه السلام) میرود شهرستان بابلسر منتشر شد.
 
 
 
چکیده ای از عقاید و احکام بهائیت نظیر حج، ازدواج، وضو و ... در این بروشور به صورت خلاصه اما مفید و کامل، جهت آشنایی با این فرقه ضاله آمده است.
 
 
 
در این بروشور، اعتقادات فرقه ضاله بهائیت درباره حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همچنین اینکه بابیت، یک آیین دست ساز و مرتبط با استعمارگرانی از قبیل انگلستان و آمریکا است و موارد دیگر با نگارش ساده و روان به چشم می خورد.
 
 
 
به گزارش شبستان، ستاد هماهنگی ونظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به مناسبت های مختلف، بروشورها و کتابچه های ویژه آن مراسم را تهیه و در اختیار عموم مردم به ویژه اعضای کانون های مساجد، قرار می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار