مهم‌ترین فاکتور ما برقراری آرامش روانی در بازیکنان و کادرفنی تیم‌های پایه است

عباس محمدعلیپور: مهم‌ترین فاکتور پیش‌روی‌ ما برقراری آرامش روانی در بازیکنان و کادرفنی تیم‌های پایه است!
کد خبر: ۴۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 19 June 2017
به گزارش تابناک مازندران، عباس محمدعلیپور مدیر تیمهای پایه نساجی: مسئولیت بزرگی در تیم‌های پایه بر دوش من نهاده شده است؛ برقراری آرامش در بازیکنان و کادر فنی، مهم‌ترین فاکتور پیش‌روی‌ ما می‌باشد به سراغ عباس محمدعلیپور؛ مدیر جدید تیم‌های پایه باشگاه نساجی رفتیم و با او به گفتگو پرداختیم...
 
 
مهم‌ترین فاکتور ما برقراری آرامش روانی در بازیکنان و کادرفنی تیم‌های پایه است
به گزارش نساجی اسپرت؛ به سراغ عباس محمدعلیپور مدیر تیم‌های پایه باشگاه نساجی در فصل جدید رفتیم و دقایقی با او به گفتگو پرداختیم. در ادامه گفتگوی خواندنی خبرنگار نساجی اسپرت با مدیر جدید تیم‌های پایه باشگاه نساجی مازندران را می‌خوانید.
 
 
  برای تیم‌های پایه باشگاه نساجی در فصل آینده چه برنامه‌هایی را پیش‌رو دارید؟
 
نام نساجی نام بزرگی است و باعث افتخار من است که در این مجموعه حضور دارم. از اعتماد مالکان باشگاه نساجی؛ آقایان صنیعی‌فر و پرهام و همچنین اعتماد مدیرعامل باشگاه آقای امیری تشکر میکنم که ما را لایق دانستند که در خدمت باشگاه نساجی باشیم. مطمئنا مسئولیت سنگینی بر دوش من نهاده شده است و در شرایط خوبی که در حال مهیا شدن است انشالله با قدرت کار را آغاز خواهیم کرد.
 
 
 
در ابتدای کار صحبت‌هایی با پیشکسوتان باشگاه داشتم و مشورت‌هایی خوبی از آنان در رابطه با انتخاب کادر فنی تیم‌های پایه که تصمیمات مهم و حیاتی‌ای نیز می‌باشند را گرفتم و اطلاعاتی کسب کردم. بدلیل اینکه بحث حضور مربیان در تیم‌های پایه هم از نظر فنی و هم اخلاقی از اهمیت بالایی برخوردار است، مسئولیت سنگینی بر دوش ما می‌باشد و سعی‌مان این است که بهترین تصمیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم. بایستی با دقت بیشتری نفراتی را انتخاب کنیم که موثر قرار گیرند.
 
 
 
امیدواریم و تلاشمان این است که در روند معرفی بازیکنان به رده‌های پایه تیم ملی بیش از پیش حضور پررنگی داشته باشیم. بدنبال آن هستیم که بازیکنان و کادر فنی در آرامش بیشتر و تمرکز بهتری در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا کنند و آرامش روانی را که می‌توان بحث مالی کادر فنی را هم متاثر از آن دانست، به شکل کاملا مثبت و مشخصی به مجموعه پایه تزریق کنیم. تغذیه و استراحت مناسب، تمرینات مناسب، پزشک مناسب هم از فاکتورهای مهم و مدنظر ما هستند و با وجود پوشش کامل این مسائل و با وجود استعدادهای فراوان در سطح قائمشهر و در سطح استان به نتیجه‌ی خوبی در تیم‌های پایه نساجی دست پیدا خواهیم کرد.
 
 
 
در رابطه با مسائل مالی اعضای کادرفنی تیم‌ها در سال‌های گذشته و همچنین در سال جاری توصیحاتی ارائه بفرمائید؟
 
فی‌الواقع در حال حاضر ما در حال برآورد اطلاعات هستیم و نیاز به کمی زمان داریم و مطمئن باشید این مسائل به ریز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مطمئنا باید کسانی که در گرما و سرما در این تیم زحمت کشیده‌اند باید به حق و حقوق خود برسند و من مدافع چنین شرایطی هستم. خدا را شاکرم که در فوتبال شاگرد بزرگانی همچون ناصر حجازی و حسن روشن بوده‌ام و به ریز مسائل موجود در فوتبال واقف هستم. اخلاق سرلوحه کردار من در فوتبال بوده و هست و اخلاق حکم می‌کند که مدافع حقوق افرادی که زحمت می‌کشند باشم و انشالله رفته رفته کار را پیش خواهیم برد و ضعف‌ها را پوشش خواهیم داد.
 
 
 
صحبت پایانی؟
 
با تشکر از شما. خدمت‌تان عرض کنم از همه پیشکسوتان رخصت می‌خواهم تا در این مجموعه حضور پیدا کنم و با تمام وجود فعالیت کنم و نیاز به حمایت تک تک عزیزان دارم تا بتوانم در جهت موفقیت نام نساجی قدم بردارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار