اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) در دهه کرامت

مدیرعامل آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت از سوی این آستانه در شهرستان های طبس، سبزوار، کاشمر و قاین خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 29 July 2017
حمزه سپهریان پنج شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان طبس ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: در شهرستان های طبس، سبزوار، کاشمر و قائن در دهه کرامت ۳۰ برنامه و ۳۰۰ ریز برنامه در قالب فرهنگ دینی و خردورزی در حال انجام است.

وی افزود: این برنامه ها شامل مشاوره، گفتمان، سخنرانی، کرسی های تلاوت قرآن، مسابقات و سایر برنامه های فرهنگی است.

وی در ادامه بیان داشت: مهمترین برنامه های شهرستان طبس در دهه مبارک کرامت جشن آفتاب در شب میلاد حضرت معصومه (س)، نسیم ولایت و دیدار با امام جمعه، گفتمان دینی معرفتی با موضوع امام رضا (ع) در قالب برنامه دختران آفتاب، سبدهای بشارت و جلوه های وصال است که از اول دهه کرامت تاکنون برگزار شده است.

وی گفت: سایر برنامه هایی که قرار است برگزار شود شامل امامزادگان هدیه الهی است که گفتمان دینی و معرفتی است.

 وی بیان داشت: این برنامه با حضور هیئت امنا و جمعی از خادمین بقاع متبرکه با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه طبس روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در تالار همایش های میقات الرضا انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: کرسی های تلاوت های مجلسی، سبدهای بشارت، حکایت خورشید، زائران کوچک اندیشه های بزرگ، آیین رضوی، مهد خورشید، نورالمهدی، بصیرت رضوی، شکرانه و ارمغان رضوی از برنامه های شاخص آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) است.

مدیرعامل آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) با اشاره به برنامه کارگاه آموزشی سیب سلامت گفت: این کارگاه که ویژه خواهران و برادران به ترتیب در ساعت های ۹ صبح و ۶ بعد از ظهر روز دوشنبه در سالن همایش های میقات الرضا برگزار خواهد شد.

وی در تشریح این کارگاه گفت: محتوای آن در خصوص بیان آموزه ها و رفتارهای پیشگیرانه جهت تداوم سلامتی از منظر امام رضا (ع)، طب سنتی اسلامی ویژه زائرین و مجاوران با حضور رابطین سلامت، خدام و راهنمایان زائر، بسیجیان، حلقه های صالحین، حوزه علمیه و کمیسیون امور بانوان خواهد بود.

سپهریان سخنران ویژه این برنامه را حجت الاسلام مهدوی نیا کارشناس طب اسلامی معرفی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه ملکوت هشتم با حضور شعرای برجسته کشور، استان و کشور و برنامه سبدهای بشارت با موضوع گفتمان دینی، مبارز خستگی ناپذیر با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی به همراه خانواده های آنها در سه شنبه دهم مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار