دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که با همه سختی‌هایی که وجود دارد بازیکنان با ذهن آماده‌ای تمرین می‌کنند و امیدوارم اتفاقات خوبی برای والیبال در راه باشد.
کد خبر: ۴۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 09 September 2017
به گزارش تابناک : فرهاد نظری افشار افزود: با وجود اختلاف ساعت و اینکه در سفری 25 ساعته، ساعت 12 شب گذشته به کاریا رسیدیم، بازیکنان با استراحتی کوتاه صبح زود به تمرین وزنه رفتند، بچه ها چه صبح در تمرین با وزنه و چه عصر در تمرینات توپی بسیار با نشاط و با انگیزه بودند و از ذهن قوی برخوردارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با استراحت و ریکاوری که صبح فردا (شنبه) خواهیم داشت و بعد با انجام یک بازی تدارکاتی خوب آماده حضور در مسابقات جام قهرمانان بزرگ می شویم. خوشحالم که با همه سختی‌هایی که وجود دارد بازیکنان با ذهن آماده‌ای تمرین می‌کنند و امیدوارم اتفاقات خوبی برای والیبال در راه باشد و با دست پر به ایران برگردیم.

نظری افشار در مورد حریفان اصلی ایران هم گفت: همه تیم ها حریفان اصلی محسوب می شوند و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. حتی ژاپن را که حریف آسیایی ایران است. تلاش می کنیم که بردهای خوبی برابر حریفان داشته باشیم و باعث خوشحالی مردم شویم.





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار