فردی 32 ساله که عصر یکشنبه (دیروز) با سلاح شکاری در یک درگیری در شهر سلمانشهر عباس آباد اقدام به تیراندازی کرده بود ، با حضور بموقع ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۱۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 30 October 2017
به گزارش تابناک : فرمانده نیروی انتظامی عباس آباد روز دوشنبه در این باره گفت : در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیس 110 در روز گذشته مبنی بردرگیری و تیراندازی درشهر سلمانشهر ، ماموران پلیس آگاهی منطقه بدون فوت وقت به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
سرگرد حامد ابراهیمی افزود : دراین حادثه ماموران پلیس پس از بررسی های کامل به این نتیجه رسیدند که مجرم فردی مسافر بوده که با چند تن از افرادی که درهمسایگی او سکونت داشتند ،‌ درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده است.
وی با اظهار اینکه این درگیری از لحاظ مالی و جانی خسارتی به همراه نداشت ، ادامه داد :‌ عامل تیراندازی پس از سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی منطقه تحویل داده شد.
ماه پیش نیز یک درگیری مسلحانه در میان سارقان و ماموران پلیس امنیت منطقه در این شهر گردشگرپذیر رخ داده بود. 
سلمانشهر به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر غرب مازندران است که به علت برخورداری از ساحلی زیبا ، مراکز گردشگری ، تاریخی و تفریحی مفرح و نیز سرسبزی های چشم نواز در تمامی فصول سال بویژه نیمه نخست پذیرای میلیون های مسافر با سلایق و فرهنگ های مختلف است. 
سلمانشهر با جمعیتی دست کم 10 هزار نفر جزو یکی از شهرهای شهرستان عباس آباد خطه غرب مازندران است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار