رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش باران و برف در جاده های استان و اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
کد خبر: ۵۴۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 03 January 2018

به گزارش تابناک : "سرهنگ علیرضا قدمی"در تشریح این خبر، گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی سرد به استان مازندران از روز گذشته شاهد بارش باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان هستیم و سطح جاده ها نیز لغزنده است .

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در محور "کیاسر- سمنان" از تردد خودروها با زنجیر چرخ خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده ها رانندگی و از عجله و شتاب زدگی جدا خودداری کنند.

سرهنگ قدمی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ، افزود: به منظور افزايش ايمني ، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود: به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 امروز چهارشنبه 13 دی ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 دی ماه از محورهای " کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور" كرج - چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 15 دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کليه تريلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کليه کاميونها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت12 تا ساعت 24 امروز چهار شنبه و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه 14 و 15 دی ماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: تردد کليه وسائل نقليه از ساعت13 تا ساعت 24 روز جمعه از "رودهن" به سمت "آمل" ممنوع بوده و از ساعت 15 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پليس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت يک طرفه است.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه ، خاطر نشان کرد: تردد کليه تريلر ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 15 دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

 

 

منبع : پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار