رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

لشکربیکاران از تهدیدات دشمن خطرناک‌تر است

تابناک: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید بدانند لشکر بیکاران کشور از لشکر دشمن و تهدیدات دشمنان خطرناک تر است.
کد خبر: ۵۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 05 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رضا رحمانی شامگاه شنبه در بیستمین آئین گرامی داشت روز صنعت و معدن در اصفهان اظهار داشت: اصفهان جایگاه ویژه ای در صنعت ایران دارد و نقش اساسی بازی می کند پس نگرانی صنعتگران ، نگرانی اساسی صنعت در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر امروز با مشکل صنعت روبرو هستیم به دلیل این است که دشمن تمام تلاش خود را انجام داده تا صنعت ما متوقف شود، افزود: اگر امروز این همه مشکل عمده در بخش صنعت داریم به دلیل کم کاری های خودمان است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاکله این دولت از صنعتی های کشور تشکیل شده است پس مشکلی با آنها در این زمینه نداریم شاید اولویت هایمان متفاوت باشد اما درکمان متقابل است.

رحمانی با اشاره به اینکه خروج از رکود کشور باید از شش ماه قبل شروع می شد، بیان کرد: تورم، بیکاری و رکود سه کلمه هستند که کلمات اول آنها «تبر» را تشکیل می دهد و این یعنی تبر بر روی گردن اقتصاد فعلی کشور ما است.

وی تاکید کرد: امروز متاسفانه رکود به جایی رسیده که فعالیت های واحدهای صنعتی کشور به ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و ۱۷ درصد واحدهای صنعتی کشور در رکود کامل به سر می برند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما در بخش صنعت قانون کم نداریم بلکه این بستر را باید اصلاح کنیم چراکه تا زمانی که نفت هست مشکلات ما هم پا برجا است.

رحمانی با بیان اینکه جهت گیری های دولت فعلی را در بخش صنعت و معدن تایید می کنیم، یادآور شد: همه باید بدانند لشکر بیکاران کشور از لشکر دشمن و تهدیدات دشمنان خطرناک تر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار