4سارق حرفه ای با 37 فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی "شیراز" از متلاشی شدن باند 4 نفره سارقان حرفه ای درون خودرو و كابل و تجهيزات مخابراتي با 37 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 25 December 2018

تابناک فارس به نقل از پایکاه خبری پلیس:سرهنگ "دلاور القاصی مهر" در اين خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و كابل و تجهيزات مخابراتي در برخي از مناطق شهر "شيراز"، تیم ویژه ای از ماموران پلیس تشكيل و موضوع به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامي كلانتري "37 بهارستان" شهرستان "شيراز" با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زني هاي نامحسوس، اعضاي يك باند 4 نفره سارقان را شناسايي و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طي يك عملیات ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ "القاصی مهر" تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 37 فقره سرقت درون خودرو و كابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" در پايان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصريح كرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه، مراتب را از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار