با عوامل خطاکار در وقوع سیل برخورد شود

امام‌جمعه موقت لامرد خواستار شناسانی و برخورد با عوامل خطاکار در وقوع سیل شیراز شد.
کد خبر: ۷۲۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 29 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به وقوع سیل شدید در شیراز و خسارات بسیاربالای وارده به مردم اظهار داشت: با تدبیر و مدیریت می‌توان ضررهای ناشی از حوادث طبیعی را به حداقل رساند.

وی افزود: با ورود نیروهای نظامی به حادثه سیل شیراز ظرف ۲۴ ساعت این موضوع مدیریت شد زیرا فرماندهان دارای تجربیات بسیاری خوبی از زمان جنگ تاکنون بوده‌اند.

امام جمعه موقت لامرد گفت: از مسوولان ارشد استان فارس و در رأس آن استاندار فارس می‌خواهم تدابیری اندیشه شود که دیگر این‌چنین خسارات و آسیب‌های فراوان در مرکز استان به وجود نیاید.

غفاری با اشاره به ورود دستگاه قضایی به جریان سیل شیراز تصریح کرد: مسوولان و عوامل خطاکار در وقوع سیل شناسایی و با آنان برخورد جدی شود.

امام‌جمعه موقت لامرد خاطرنشان کرد: از صداوسیمای مرکز فارس نیز می‌خواهم با دعوت از شهرداران سابق شیراز این موضوع را بررسی کنند چرا که مردم مالیات و عوارض می‌دهند که شهری ایمن داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران باقدرت در حال حرکت بوده و به سمت نگرش‌های نوین پیش می‌رود.

غفاری ادامه داد: ۴۰ سال است که جلوی آمریکا ایستاده‌ایم و در گام دوم انقلاب نیز مطالبه رهبر معظم انقلاب از جوانان همین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار