عصر امروز در مشهد ؛ نبرد نفت منصوریان با سیاه جامگان خطیبی

بازی انتحاری یا بابرنامه سیاه‌جامگان !؟

سرمربی تیم نفت تهران بازی با سیاه‌جامگان را خطرناک توصیف می کند که ممکن است دست به برنامه‌های انتحاری بزنند و از سوی دیگر خطیبی اولویت اول سیاه‌جامگان را بازی تماشاگرپسند عنوان می‌کند و از بابرنامه بودن تیمش می‌گوید.
کد خبر: ۷۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 13 August 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی ، نشست خبری رسول خطیبی و علیرضا منصوریان سرمربیان دو تیم سیاه‌جامگان و نفت تهران در سالن اجتماعات هیئت فوتبال خراسان رضوی درحالی برگزار شد که خطیبی گفت : نفت تهران ساختار قوی، مربی و بازیکنان خوبی دارد و تاکنون هر چقدر فعالیت‌های ورزشی خود را در سطح لیگ انجام داده است با موفقیت همراه بوده است.

وی افزود: به هر حال فردا با تیمی بازی داریم که در جام باشگاه های آسیا حاضر است. نفت تیمی است با ساختار حرفه‌ای و شرایطی کاملا پیشرفته که بازی سختی داریم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار تا 45 دقیقه‌ای در لیگ برتر بازی کرده‌ایم، تصریح کرد: با وجود اینکه نیمه نخست بازی با استقلال از بازیکنان راضی نبودم اما در مجموع از سه بازی دیگر راضی هستم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان با تاکید بر اینکه حمایت هواداران و اهالی رسانه از بازیکنان جوان سیاه‌جامگان می‌تواند باعث کسب امتیاز بهتر تیم در لیگ باشد، افزود: این جوانان آینده بسیار خوبی دارند به طوری که در تیم ملی نیز می‌توانند در دو سال آینده معرفی شوند.

وی با بیان اینکه بازیکن خارجی که به تازگی خریداری شده‌ است، آشنای کاملی با فوتبال ایران ندارد، تاکید کرد: داسیلوا بازیکن باکیفیتی است ولی هنوز نتوانسته با فوتبال ایران آشنا شود اما او هنوز از نظر آمادگی جسمانی با بازیکنان تیم هماهنگ نیست و سعی می‌کنیم که هرچه زودتر این بازیکن را به زمین بفرستیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان ادامه داد: در بازی با نفت تهران اولویت اولمان بازی تماشاگرپسند است و در مرحله دوم بازی را با برنامه جلو می‌بریم تا کیفیت این بازی ارتقا پیدا کند، بنابراین لازم است از موقعیت‌های مختلفی که در زمین برای ما پیش می‌آید بهترین بهره را ببریم.

وی درباره اینکه منصوریان گفته بود احتمالا انتحاری بازی کنند تاکید کرد: با وجود احترامی که برای منصوریان قائلم باید تاکید کنم با برنامه جلو خواهیم رفت. همه اهالی فوتبال تیم‌های رسول خطیبی را می‌شناسند و می‌دانند که با برنامه فوتبال بازی می‌کنیم. امیدوارم فردا بازی زیبایی را شاهد باشیم و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

گل نخوردن و نباختن دو فاز اصلی نفت
همچنین  علیرضا منصوریان گفت: دو فاز مهم در بازی نفت تهران وجود دارد یکی گل نخوردن و دیگری نباختن و باید به گونه‌ای بازی کنیم تا در فار حمله نیز موفق باشیم.

وی افزود: باید با ارائه یک بازی منطقی به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. می دانیم سیاه جامگان با توجه به دو شکستی که در دو بازی قبلی خود داشته احتمال دارد انتحاری بازی کند. باید با هوش بالا و دقت زیاد در این مصاف شرکت کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز تیم نفت تهران بسیار سبک بازی خود را آغاز کرد، ادامه داد: این تیم در حال حاضر بدنسازی سنگین داشته‌ و نفرات جدید نیز به خوبی با تیم هماهنگ شده‌اند بنابراین از عملکرد و تمرین بازیکنان تاکنون راضی هستیم.

منصوریان با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم نفت تهران هوادارانش به 200 نفر در تهران می‌رسد، افزود: تلاش ما در هر بازی به علت فرسایش بودن لیگ برتر و 30 بازی به صورتی است که بتواند بازیکنان را برای بازی‌های بعدی آماده کند.

به گفته وی علی قربانی به دلیل اینکه آنزیم‌های بدنی اش بالا رفته احتمال دارد به بازی فردا نرسد و آلویز نانگ نیز تا حدودی مصدوم است که امیدواریم وی را به این مسابقه برسانیم


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
متاسفانه جديد در بازي فوتبال جايش به پول داده شده است اگر بخواهيم مانند آلمان به امكانات يك فوتبال مدرن برسيم بيش از 50 سال وقت نياز داريم ولي برنامه ريزي جدي براي لاقل بيست تيم به نحوي كه با جديت در سطح 20تيم اول دنيا باشند غير ممكن نيست ارتش كشور هاي عربي هشت برابر ما بوجه دارد ولي در منطقه زمين گير است چون مي دانيم چه انجام مي دهيم انچه كه مهم است كه در هر تيم افرادي با جديد كار را دنبال كنند امكانات رادر حد فعلي داشته ولي سطح كار را ارتقا دهند خودشان مشكل را حل كنند اگر بازي خوب ارايه دهند همين تماشاگران بيست برابر بوجه مورد تقاضاي انها را مي دهند ولي انها بايد توقع انها را محقق كنند به جاي فوبال كثيف به سمت ورزش عالي بروند در واليبال وكشتي اين اتفاق افتاده ولي فوتبال مرداني ميخواهد كه بتوانند اين كار را انجام دهند اسامي كه باعث پيشرفت نمي شود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار