دستگیری 4 سارق و 2 مالخر در یاسوج

کد خبر: ۷۹۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 03 November 2019
فرمانده انتظامي استان از دستگیری 4 سارق و 2 مالخر با اعتراف به بیش از 15 میلیارد ریال سرقت طلا و جواهر در یاسوج خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" در جزئیات این خبر  اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود :کارآگاهان پلیس آگاهی استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده وتخصصی 4سارق و 2 مالخر را که از استان های همجوار بودند شناسایی و اخذ نیابت قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی به صورت جداگانه دستگیر کردند.
سردار انصاری تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه بزه انتسابی خود را انکار که در نهایت با مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به 4 فقره سرقت منازل به  ارزش بیش از 15 میلیارد ریال طلا و جواهر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و یا اطلاع از اقدام اینگونه افراد بلافاصله با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار