«ماردوش» جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از آن خود کرد

ماردوش توانست در بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جوایز بسیاری را از خود کرده و بدرخشد.
کد خبر: ۷۹۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 14 November 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌ رضوی، نمایش «افسانه ماردوش» از تولیدات کانون پرورش فکری استان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان توانست در بخش‌های مختلف برگزیده شود.

 

نمایش «افسانه ماردوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو، کارگردانی محمد جهان‌پا و تهیه‌کنندگی کانون خراسان‌رضوی برگزیده شد.

 

این نمایش که در بخش نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده بود توانست جوایز مختلفی را به خود اختصاص دهد.

 

تندیس و لوح تقدیر بهترین نمایش از خانه تئاتر کشور، تندیس و لوح تقدیر مرکز ملی استیژ ایران، نشان زرین مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نمایش اول برگزیده از نگاه تماشاگران، تندیس و لوح تقدیر بهترین کارگردانی محمد جهانپا، تندیس و لوح تقدیر بهترین طراحی صحنه مهدی شرفی، تندیس و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد جلال کریم‌زاده، تقدیر بهترین بازیگری زن پرستش سلطانی، تقدیر بهترین نمایش نامه نویسی منوچهر اکبرلو، تقدیر بهترین موسیقی امیر و آرش بیات از جمله بخش‌هایی بود که این اثر نمایشی  توانست در آن جایزه کسب کند.

 

گفتنی است؛ با برگزیده شدن نمایش «افسانه ماردوش» در بیشتر بخش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مدیرکل کانون خراسان رضوی خبر از  اجرای این نمایش در مشهد داد.

 

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان به دبیری مجید قناد در شهر همدان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار