هفته چهارم لیگ برتر

برتری گسترش فولاد مقابل سیاه‌جامگان

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سیاه‌جامگان مشهد با برتری شاگردان کمالوند به پایان رسید.
کد خبر: ۸۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 20 August 2015

به گزارش تابناک تبریز ، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب دیداری از هفته چهارم لیگ پانزدهم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که  این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

در دقیقه ۲۱ یک پنالتی به سود تیم گسترش فولاد اعلام شد که فروزان ضربه مگنو باتیستا را مهار کرد، اما در برگشت داریوش شجاعیان موفق شد دروازه تیم سیاه‌جامگان را باز کند.

حاشیه های بازی:اخراج مربی سیاه‌جامگان و اعتراض خطیبی به گل گسترش فولاد از حواشی جالب توجه نیمه نخست دیدار این دو تیم است.

 تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب دیداری از هفته چهارم لیگ پانزدهم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

* حدود ۵۰۰ هوادار تیم گسترش فولاد برای تشویق تیم خود در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد حضور پیدا کرده‌اند.

* رسول خطیبی، سرمربی سیاه‌جامگان از سوی هواداران گسترش فولاد به شدت تشویق شد.

* فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد به دلیل فوت پدرش سیاه‌پوش بود.

* برخی از هواداران گسترش فولاد بنری را که منقش به عکس رسول خطیبی و روی آن نوشته شده بود «رسول عمرت زیاد باشد» به ورزشگاه آورده بودند.

* آنالیزور تیم سیاه‌جامگان از جایگاه خبرنگاران بازی را مشاهده می‌کرد.

* در کنار نیمکت تیم گسترش فولاد جایگاه ویژه‌ای را برای استقرار معلولان تعبیه کرده‌اند.

* سرمربی سیاه‌جامگان اعتراض شدیدی به گل گسترش فولاد داشت. وی معتقد بود شجاعیان زودتر از زمان قانونی وارد محوطه جریمه شده و ضربه او که وارد دروازه شد، صحیح نبوده است.

* در دقیقه ۳۰ بازی مهدی بخشی‌زاده، مربی تیم سیاه‌جامگان به دلیل اعتراض‌های متعدد به نحوه قضاوت داور، توسط او از زمین اخراج شد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار