فرماندار شهرستان نوشهر از ساخت بیمارستان فوق تخصصی ومرکز اورژانس هوایی با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهرستان گردشگرپذیر خبرداد.
کد خبر: ۸۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۸ 09 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، عبدالصمد صفرنژاد افزود : این بیمارستان قرار است با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این شهرستان ساخته شود.

وی تامین زمین را یکی از مشکلات اصلی این سرمایه گذار بیان کرد و گفت : بر اساس رایزنی های انجام شده با مسوولان استانی و شهرستانی زمین برای ساخت این بیمارستان از سوی فرودگاه نوشهر تامین شده است.

فرماندار نوشهر گفت :‌ قرار است این بیمارستان با زیربنای حدود پنج هزار متر مربع در قالب ۴۰۰ تختخواب در این منطقه ساخته شود ضمن آنکه در جوار آن نیز مرکز اورژانس هوایی با توجه به بروز سوانح متعدد دریایی ، حوادث کوهستانی و جاده ای در این منطقه گردشگرپذیر غرب مازندران احداث خواهد شد.

وی اظهار داشت : هم اینک کار مطالعاتی و تهیه نقشه این طرح که در راستای گردشگری سلامت می باشد در قالب کتابچه ای تدوین شده و برای تصمیمات نهایی به وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه های کشور ارسال شده است.

رئیس فرودگاه نوشهر هم در این خصوص گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته قرار است یک قطعه زمین به مساحت سه هکتار متعلق به شرکت فرودگاهها و ناوبری کشور برای این منظور اختصاص یابد.

اکبر فریفته گفت که فرایند انتقال زمین و رفع مشکلات قانونی واگذاری آن در حال انجام است و امیدواریم با تسریع در کارهای اداری از سوی مسوولان ذیربط به زودی شاهد اجرایی شدن این طرح در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر باشیم.

فرودگاه نوشهر در زمینی به مساحت حدود ۸۵ هکتار و با باندی به طول حدود ۲ هزار و ۱۵۰ متر در سال ۱۳۳۲ در قسمت ساحلی و ضلع شمالی این شهر گردشگرپذیر ساخته شد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار