پلمپ 98 واحد صنفی در گیلان

سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان از پلمپ 98 واحد صنفی به علت توجه نکردن به توصیه ‌های پلیس در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 12 March 2020

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ سرهنگ علی صداقت امروز گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی هماهنگی قضایی و تدابیر ابلاغی، از فعالیت برخی از صنوف از قبیل سفره‌های سنتی، قلیان سراها، تالارهای پذیرایی ، باشگاه های ورزشی و استخرها از ابتدای اسفند ماه امسال‌ جلوگیری به عمل آمد.
وی با بیان اینکه با تشکیل تیم‌های انتظامی و گشت‌های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی علوم پزشكي و اتاق اصناف بازدید از صنوف در دستورکار پلیس قرار گرفت افزود : 98 واحد صنفی از قبیل قهوه خانه‌ ها، سفره ‌خانه ‌های سنتی و باشگاه‌های ورزشی به علت بی توجهی به ضوابط ابلاغی و عدم همكاري و تعطیلی به موقع برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پلمپ و از ادامه فعالیت این واحدهای صنفی شدند.
سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در 2 مرحله عملیات، موفق به شناسایی 2 انبار احتکار لوازم بهداشتی در شهر رشت شدند اعلام کرد : از این انبارها، 4 هزار و624 عدد محلول ضد عفونی کننده ،23 هزار و 500 جفت دستکش، هزار و 20 عدد ماسک، 11 هزار و 700 عدد پد الکلی احتکار شده کشف و ضبط و 2 متهم نیز دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
سرهنگ علی صداقت ضمن تشكر از مشاركت و همکاری مردم و متصديان صنفي در پيشگيري از شيوع ویروس کرونا از شهروندان خواست به توصيه‌هاي مراجع قانوني در حوزه پيشگيري و مقابله با اين بيماري توجه کنند و هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار لوازم بهداشتی را از طريق مركز فوريت ‌هاي 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار