معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان گیلان

کد خبر: ۸۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 05 September 2015
رشت - ایرنا - رقابت های تنیس روی میز قهرمانی لیگ دسته اول بزرگسالان گیلان، شامگاه جمعه با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یاف .
[معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان گیلان]

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران این رشته در لیگ دسته اول از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به سرداوری مهرداد نظری در سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید عضدی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد ، امیر مهدوی از رشت با کسب 12 امتیاز عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.
همچنین محمدباقر مقصودی از رشت با کسب 12 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و ماهان چینه وری از صومعه سرا با کسب 12امتیاز نیز مقام سوم را کسب کرد .
حسن فکری از لاهیجان با کسب 11 امتیاز ، کامران حلیمی از خمام با کسب 11 امتیاز ، میثاق ابراهیمی از کوچصفهان با کسب 10 امتیاز ، نیما قریب از رشت با کسب 9 امتیاز و مسعود چینه وری از صومعه سرا با کسب هفت امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
همچنین در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دروه از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته اول بزرگسالان گیلان ، لوح و جوایزی اهداء شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار