اولویت جذب در مگاپروژه خنج بومی ها باشند

نماینده مردم لارستان در مجلس بابیان اینکه همانطور که قبلاً هم گفته شد 80 درصد کارکنان و کارگران این مگاپروژه (کارخانه) باید از نیروهای بومی باشند. اولویت جذب نیز با بومی‌ها و جوانانِ عزیزِ شهرستان خنج و روستاهای این شهرستان است. لامردی‌ها و مُهری‌های عزیز باید در ایستگاه‌های وراوی و مرکز تفکیک تابناک که در آن شهرستان‌ها قرار دارد، به کار گرفته شوند.
کد خبر: ۹۷۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در خصوص ساخت مگاپروژه ایستگاه (کارخانه) تقویت فشار گاز خنج که این شهرستان را در مسیر توسعه قرار می‌دهد و اقدامی بی‌سابقه در حوزه اشتغالزایی و اجرای پروژه‌های ملی در تاریخ این منطقه است، با رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در این دیدار لیست افراد بومی و اهالی چهار شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز که درخواست اشتغال در ساخت کارخانه تقویت فشار گاز خنج (هما) را داشتند، در اختیار حاتمی قرار داد و بر لزوم جذب نیروهای بومی در ساخت این مگاپروژه تاکید کرد.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً هم گفته شد 80 درصد کارکنان و کارگران این مگاپروژه (کارخانه) باید از نیروهای بومی باشند. اولویت جذب نیز با بومی‌ها و جوانانِ عزیزِ شهرستان خنج و روستاهای این شهرستان است. لامردی‌ها و مُهری‌های عزیز باید در ایستگاه‌های وراوی و مرکز تفکیک تابناک که در آن شهرستان‌ها قرار دارد، به کار گرفته شوند.

حسین زاده افزود: کلنگ ساخت مگاپروژه ایستگاه تقویت فشار گاز خنج دهم خرداد ماه سال جاری و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و حضور مجازی وزیر نفت بر زمین زده شد , واین درحالی که پس از مراسم کلنگ‌زنی نیز فراخوان جذب نیرو توسط حسین‌زاده منتشر شد که در مدت یک ماه، بسیاری از افراد بومی ثبت‌نام و رزومه خود را ارسال کردند.

حسین زاده افزود:این ایستگاه با هدف تثبیت تولید گاز در میادین موجود در حوزه جغرافیایی این منطقه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد : احداث این مگاپروژه علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از افت فشار و تامین گاز پایدار خواهد شد، یک اشتغال‌زایی بی‌سابقه برای اهالی منطقه و به خصوص جوانان شهرستان خنج به وجود خواهد آورد.

حسین افزود:کار ساخت این مگاپروژه طبق قرارداد 3 سال به طول خواهد انجامید و در مرحله اول برای ساخت این پروژه بین 50 تا 100 نفر از نیروهای متخصص فنی و غیرفنی شامل فارغ‌التحصیلان رشته‌های نفت، گاز، شیمی، عمران، مکانیک، کامپیوتر، مدیریت، حسابداری و... و همچنین کارگر به کار گرفته خواهند شد.

وی در پایان یادآورشد: به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز و انجام مصاحبه‌‌های تخصصی توسط شرکت کارفرما انجام خواهد شد. شرایط اشتغال، میزان دستمزد و مزایا و نوع کار نیز از سوی آن شرکت به اطلاع افراد متقاضی خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار