کد خبر: ۱۱۰۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 07 June 2023

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران با اظهار این که صندوق بیمه کشاورزی استان سال گذشته ۳۵۸میلیارد ریال به کشاورزان خسارت دیده غرامت پرداخت کرد ،گفت: این میزان تا چهار برابر بیشتر از حق سهم دریافتی از تولید کنندگان است.

هوشنگ حیدر نژادیان روز چهارشنبه در حاشیه جشنواره فرهنگی و ترویجی بیمه کشاورزی کشور در بابلسر به خبرنگار ایرنا افزود : بانک کشاورزی همسو با رویکرد دولت و تاسی از منویات مقام معظم رهبری سال گذشته ۶۱ هزار فقره به مبلغ ۸۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز پرداخت کرده است .

وی با توضیح این که بخشی از تسهیلات و اعتبارات در حوزه فرزند اوری،ازدواج، ودیعه مسکن و اعتبارات تکلیفی در اشتغال و کار آفرینی بوده است، بیان داشت : از آن جایی که مازندران استان کشاورزی است ، تمام تلاش امسال برای مهار تورم و رشد تولید ،همکاری و مشارکت بانک کشاورزی با بخش های تولید کنندگان و بهره برداران کشاورزی بیشتر خواهد بود.

وی به اهمیت فعالیت بیمه محصولات کشاورزی که بیشترین کمک دولت به کشاورزان در این بخش است، اشاره کرد و گفت: پارسال ۳۵۸میلیارد ریال به کشاورزان استان غرامت پرداخت شد که تا چهار برابر بیشتر از حق سهم بیمه دریافتی از کشاورزان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار