اجرای طرح پیک امید در کتابخانه های استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام افزود :اجرای طرح «پیک امید» در کانون استان با همکاری مربیان سیار روستایی به منظور توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان این مناطق از فعالیت های فرهنگی ادبی و هنری کانون برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 09 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه رستگار افزود : مربیان خلاق اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در بخش کتابخانه سیار روستایی در طول سال برنامه های مطلوب و جذاب مختلفی در قالب اجرای پیک امید برای بچه ها اجرا می کنند.

وی گفت : سه کتابخانه سیار روستایی برای ۸۶۶ نفر عضو کودک و نوجوان در ۵۴ روستای سراسر استان خدمات فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی ارائه می دهد.

رستگار ادامه داد : خدمات مختلف فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان مناطق محروم استان با اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف  در طول سال اجرا و انجام می شود.

وی بیان داشت : کتابخانه پستی در کانون استان با هدف ارسال کتاب برای کودکان و نوجوانانی که به مراکز فرهنگی و کتابخانه های کودک و نوجوان دسترسی ندارند با ارسال رایگان کتاب برای مخاطبان نقش مهمی در مطالعه کردن کودکان و نوجوانان در جامعه ایفا می کند./ع

بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقات کتابخوانی آن سوی نور در ایلام

اولین کتابخانه سیار استان ایلام افتتاح می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار