رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

امنیت اولین مولفه پیشرفت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امنیت اولین مولفه پیشرفت و گسترش شهرها محسوب می‌شود گفت: تمامی نیروهای نظامی و امنیتی علی الخصوص نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت کشور موفق بوده‌اند و تمامی پیشرفت های انجام گرفته در همین راستا است و هیچ پیشرفتی در شهر ها و کشور بدون وجود امنیت وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ 10 October 2021

 رسول برگی با بیان اینکه اگر خود و خانواده‌هایمان راحت هستیم و هر خدمتی که انجام می‌دهیم، در سایه نظم و امنیت شهر است که نتیجه زحمات کادر و پرسنل خدوم نیروی انتظامی است .
رسول برگی تصریح کرد: هر خدمتی که در شهر ارائه می‌شود، در سایه امنیتی است که نیرو‌های نظامی و انتظامی خلق کرده اند واگر امنیت نباشد، عمران وآبادانی نیز اتفاق نمی‌افتد.
وی با بیان اینکه دستبوس کادر و پرسنل نیروی انتظامی هستیم که جان خود را در دست گرفته‌اند تا امنیت شهر را تأمین کنند گفت: نیروی انتظامی و شهرداری پیشانی نظام هستند، و شهروندان از بدو تولد با این دو نهاد سر و کار دارند و هر چقدر تعامل این دو نهاد بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بیشتر می‌شود و رفع مشکلات مردم و جامعه تسهیل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: ان‌شاالله این جلسات تعامل با استقرار شهردار، ادامه یابد که هر چقدر این تعامل بیشتر باشد مشکلات هر حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار