فرمانده سپاه البرز:

در جنگ نرم دشمن باید آفندی عمل کرد/ ساخت اپ راهی برای مدیریت بحران کشور

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: آفندی عمل کردن یعنی منتظر عملیات دشمن در فضای مجازی نباشید بلکه قبل از اقدام دشمن باید با تولید محتواهای مناسب و انقلابی به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 03 November 2021
در جنگ نرم دشمن باید آفندی عمل کرد/ ساخت اپ راهی برای مدیریت بحران کشور
به گزارش «تابناک البرز» فرمانده سپاه استان البرز در آئین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرز گفت: برگزاری این رویداد در استان موجب اتفاقات خوبی در تولید محتوای فضای مجازی خواهد داشت.
سردار علیرضا حیدرنیا ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی بسیجیان بسیار سخن گفته اند اما یکی از مهمترین آنها این است که می فرمایند:" در جنگ نرم دشمن پدافندی عمل نکنید، آفندی عمل کنید."
وی در ادامه با بیان اینکه زندگی در فضای مجازی با فضای واقعی عجین شده است، گفت: باید در هر موضوعی که در این فضا مبتلا به هستیم، محتوا تولید کنیم و تاثیرگذار باشیم.
سردار حیدرنیا تصریح کرد: آفندی عمل کردن یعنی منتظر عملیات دشمن در فضای مجازی نباشید بلکه قبل از اقدام دشمن باید با تولید محتواهای مناسب و انقلابی به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم.
فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه استان البرز جوانان نخبه و تاثیرگذار بسیاری دارد، افزود: توقع من از فعالان فضای مجازی این است که برای آینده خیلی در این بستر تاثیرگذار باشیم.
وی بیان کرد: امروز فضای مجازی می تواند عشق را به نفرت و نفرت را به عشق تبدیل کند بنابراین باید با تولید محتوای غنی این بستر را در کنترل گیریم.
سردار حیدرنیا تایکد کرد: فضای مجازی بستری را فراهم کرده که گریزی از آن نیست و فناوری این است که بتوانیم به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم و محتوای غنی و اسلامی فراهم کنیم.
فرمانده سپاه استان با تاکید بر این موضوع که از گروه های برگزیده این رویداد در ماموریت های اصلی سپاه استفاده می کنیم، گفت: شرکت کنندگان در رویداد تمام توان و استعداد خود را به نمایش بگذارند و ما نیز از آنها حمایت کرده و زمینه تجاری سازی محتوایشان را فراهم می کنیم.
وی با بیان اینکه موضوع رویداد در سه محور" کرونا، بسیج و مدافعان سلامت" است، افزود: دنیا ۲ سالی است درگیری پاندمی کووید۱۹ شده است و بسیج و سپاه یکی از مهمترین ارگان ها در مهار کرونا بودند که در عرصه های غربالگری، گندزدایی، تولید ماسک، ژل ضدعفونی کننده و واکسیناسیون درخشیدند.

سردار حیدرنیا گفت: از تولید کنندگان اپلیکیشن درخواست می کنم اپی را طراحی کنند که در زمان مدیریت بحران بتوانیم جو کشور را کنترل و مدیریت کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در پویا نمایی نیز باید علاقمندان اثری را با موضوع "محله اسلامی- شهر آرمانی" تولید کنند یعنی محلات ما با اسلامی شدن آرمانی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار