مکانیزم اجرایی برای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قزوین طراحی شود

دادستان قزوین گفت: برای کاهش مشکلات اقتصادی موجود در کشور و استان باید مکانیزم اجرایی برای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طراحی شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 18 December 2021

به گزارش تابناک قزوین، محمد قاسمی روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین، اظهار داشت: استفاده از تجربیات نخبگان و خرد جمعی مدنظر رهبر معظم انقلاب است و یکی از مکان هایی که خرد جمعی در آن موثر می باشد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی است.
این مسوول با اشاره به اهمیت آسیب شناسی این شورا، گفت: یکی از مهمترین موضوعات و مشکلات این شورا فقدان ضمانت اجرایی مصوبات است و اگر مباحث صرفا در گفت و گو بماند مشکلات برطرف نمی شود.
قاسمی افزود:باید مکانیزم اجرایی برای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طراحی شود چون اگر این شورا به درد و دل محدود شود مشکلات کشور برطرف نهواهد شد.
وی اضافه کرد: فلسفه وجودی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این است که در ازای بروکراسی اداری با راهکارهای قانونی در مسیر بهتری مشکلات اقتصادی را برطرف کرد که این مهم باید به درستی و در مسیر قوانین و مقررات اجرا شود.
دادستان قزوین اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان قزوین یکی از استان های فعال و پویا در زمینه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی است و بسیاری از مصوبات جنبه ملی پیدا کرده که مطلوب ارزیابی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار