برگزاری پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳

دبیر پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ در استان یزد: این پویش با موضوع فرزندآوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 11 January 2022

امیرحسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد اظهار داشت: پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ با موضوع فرزندآوری در سراسر کشور برگزار شده و هم استانی‌های عزیز می‌توانند با خرید این کتاب در پویش شرکت کنند.


وی افزود: این کتاب در پاتوق کتاب، بوستان فرهنگی معراج، فروشگاه عفاف و حجاب گل نرگس و کتابفروشی نیکوروش به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کشوری باید کتاب ۳+ را از مراکز فروش تهیه کرده و به ۱۰ سوال پاسخ دهند و کد را ارسال کنند.


دبیر پویش ملی کتابخوانی مثبت ۳ ادامه داد: به همراه هر کتاب یک برگه سوال و هر برگه سوال یک کد دارد، یعنی هر کتاب یک کد اختصاصی دارد و بر اساس این کد می‌توان در مسابقه شرکت کرد.


توکلی اظهار داشت: یک واحد آپارتمان مسکونی در استان تهران و همچنین ۱۰۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی از جوایز سراسر کشور است، اما ما در استان یزد نیز پنج کارت هدیه ۲ میلیون تومانی به هم استانی‌ها اختصاص داده ایم.


وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از خرید کتاب، کد دستوری *۶۶۵۵*۳۱۱۳۱۳*۷# را شماره گیری و کد شرکت در مسابقه که در برگه سوال آمده را به این کد ارسال کنند. آخرین مهلت شرکت در مسابقه نیز تا ۲۰ اسفندماه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار