مراسم تجدید میثاق با شهدا با حضور دکتر سید فرج موسوی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز

مراسم تجدید میثاق دکتر سید فرج موسوی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز همراه جمعی از کارکنان مرکز با شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص *شهید هور سردار شهید علی هاشمی* در گلزار شهدای بهشت آباد کلانشهر اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 20 January 2022

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز؛  صبح امروز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۳۰  ؛  سرپرست مرکز آموزشی به همراه جمعی از کارکنان مرکز با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی،با حضور بر سر مزار شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم گلزار شهدای این شهر حاضر و با نثار فاتحه و گل به شهدای همیشه زنده دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آرمانهای آنها تجدید میثاق کردند.

«دکتر سید فرج موسوی » سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز : شهدای عزیز را نعمت های انقلاب عنوان نمود و گفت: این شهدا بودند که مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن، به شهادت رسیده‌اند.
در این مراسم با عطر آگین کردن و غبارروبی مزار این شهدا و همچنین شهدای گمنام و مدافع حرم وطن بر ادامه راه این فرزندان همیشه جاوید و حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار