اردبیل، ویترین فعالیت های قرآنی استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری هفته قرآنی در اردبیل به عنوان ویترین فعالیت های قرآنی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 28 September 2015
سیدناصر اسحاقی روز دوشنبه در نشستی با نمایندگان و مسوولان فعالیت های قرآنی دستگاه های اداری گفت: طبق تصمیم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از استان های کشور از جمله اردبیل، باید در طول سال یک هفته را به عنوان هفته قرآنی اعلام و برنامه هایی در این رابطه اجرا کنند.
وی افزود: هفته قرآنی، ویترین نمایش و عرضه کارکردها، تجمعات و جشنواره های قرآنی خواهد بود و به لحاظ اهمیت اردبیل در تقویم مذهبی کشور، هفته وحدت بهترین زمان برگزاری هفته قرآنی در این استان است.
وی همچنین بر تشکیل ستاد تبادل افکار و تعامل دستگاه های اداری مرتبط برای برگزاری متمرکز برنامه های قرآنی استان تاکید کرد.
این مسوول از دستگاه های اداری آماده همکاری خواست، آمادگی خود را برای همکاری در این رابطه به واحد علوم قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کنند.
در ادامه این نشست، از سوی اعضای حاضر، آئین ها و جشنواره هایی مانند جشنواره شعر و ادبیات قرآنی، پایان نامه، مقالات، نشریات و رونمایی از کتاب، هنرهای تجسمی، تذهیب، صنایع دستی، منبت کاری، انیمیشن، معرق کاری و نشست های تخصصی با موضوع و محوریت قرآن به عنوان برنامه های پیشنهادی هفته قرآنی اردبیل مطرح شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار